SNB Magazine: terugblikken en vooruitkijken bij 25-jarig jubileum

Bij een 25-jarig jubileum hoort onvermijdelijk terugblikken. Maar het is ook een uitgelezen moment om het vizier op de toekomst te richten en om te vernieuwen. De eerste editie van SNB Magazine beschrijft zowel de visie en het lef waarmee waterschapbestuurders 25 jaar geleden de slibverbrandingsinstallatie van SNB oprichtten, als de toekomst van slibverwerking.

In deze uitgave o.a.:

Blijft verwerking van zuiveringsslib nodig?
Een interview met hoogleraar milieutechnologie Merle de Kreuk, waterschapdirecteur Paul Koemans en SNB-directeur Silvester Bombeeck.

De toekomst is circulair
Over het jubileumevent Cirque Circulair, met o.a. gastsprekers Marga Hoek, expert op het gebied van duurzaam ondernemen, en architect en visionair Thomas Rau.

Visie, moed en ondernemersgeest
Terugblikken op 25 jaar SNB met de drie bestuurders die aan de wieg stonden van de grootste slibverbrandingsinstallatie van Europa.

Relevantie slibverbranding neemt alleen maar toe
De komende jaren speelt slibverbranding een cruciale rol in de transitie naar een circulaire samenleving, voorziet SNB-directeur Silvester Bombeeck.

Klik hieronder op de button om naar het magazine te gaan.

SNB Magazine

Lees het magazine

 

Cookies on SNB
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.